Thursday, February 28, 2013

warna putih.

Salam Readers

Sekarang nie ada satu tabiat
suka warna putih.
kalau boleh semua benda saya nak tukar warna putih.

sebagai contoh eksperimen yang dilakukan,hehe
spray frame gambar dari warna coklat kepada warna putih.
spray kaki pasu bunga ibu kepada warna putih.
spray tempat gantung bunga telur kepada warna putih.

nasib baik spray tu beli 2 tin.
kalau ada banyak habis semua barang saya spray jadi warna putih kot.
Balik kerja gigih pergi kedai basikal semata-mata nak beli spray nie.
tauke cina tu pun hairan kot.dengan baju kurung sopan dan ayu tapi beli spray.

putih yang suci lagi menyucikan tau :)

 Kaki pasu bunga tersebut

tempat gantung bunga telur tersebut

frame jee lupa nak ambil gambar.
tapi frame gambar tu tak nampak putih sangat.
it turn out to be oren susu bak kata adik saya.

kamu nampak baru.
walaupun dah lama.
:)

8 comments:

  1. english style gitu.white nmpk ekslusif,suci n baru...love white so much too...

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik jelita: hehe padahal stand bunga tu dah berkarat sikit..bila da spray putih..sedap sikit mata memandang :)

      Delete
  2. mak Sya Lak suke kaLEr2 brown cm tembaga. Sya nk beLi dulang kaLEr pth tp mak nk gk yg kaLer dark brown tu. Layankan je.. hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sya: memang kena layankan jugak dear :)

      Delete
  3. cantik..putih sngt menyerlah klau ngan warna lain digabungkan...

    ReplyDelete

mompreneur

Assalamualaikum kesayangan. its me. right now.