Baju Cantik!!

Salam Readers

Semalam dekat petronas nampak baju ini.
Cantik dalam gambar.


Tapi Lagi cantik bila nampak depan mata.
tapi sebab tak nak lah kakak tu perasan saya tengok dia.
saya tengok sikit-sikit jee.haha
ada reben besar dekat belakang tau.
tapi siap lalu 2 tiga kali belakang dia.haha
cantik.
cantik.
cantik.

Sekali tengok baju dia pon dah tau dari mana.

Sape ada duit lebih boleh la beli sepasang dua.huhu.
saya.kene jimat-jimat dah nak kawen sangat nie.
hanya mampu cuci mata & hati di blog jee.

Comments

  1. akak tu xpelik ke awak tgok2 dia.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diyana: akak tu dekat ATM machine.
      nasib baik die tak nampak tau.
      malu jee,hahaha

      Delete
  2. hehe. betoL! Sya skang pon sLaLu usya org pkai bj cantek, bag cantek, pape LA yg cantek. siap gtaw tunang (Aiman) kLW La sya kurus, nk cmtu gk. hohoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. SYA: ala..kita nie nak ambil inspirasi jee kan.hehe
      sama lah.pastu tengok bukan sekali dua.tapi banyak-banyak kali..haha

      Delete
  3. Ehehe.Kte pon selalu je stalk anything yg cantik bella.Kalau org tu pandang @ kantoi kte senyum je la.Haha.Selalu kalau nampak baju cantik terasa nak je pg tny si pemakai beli ktne.Hehe.Tapi segan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sha: hehe.same here dear..tak yah tanye try google jee

      Delete

Post a Comment

Popular Posts