Friday, January 11, 2013

Pengapit tak jadi

Salam Readers



Pengapit tak jadi.
nasib baik saya dah stand by dua orang pengapit.
awal-awal lagi memang dah boleh agak perkara nie,

Saya memang nak bff jadi pengapit masa majlis kahwin nanti.
dua dua memang kawan baik.
Miss Nur
sorang nie kawan baik masa dekat universiti..
kami roomates untuk 3 tahun 1/2, memang sangat close
tapi memang dah sedia maklum jadual hidup dia sangat padat.
masa saya offer dia jadi pengapit memang dia happy sangat
kadang-kadang terover sikit nervous, mengalahkan dia yang nak bersanding,hehe
 Miss Lily
pengapit kedua adalah bestfriend merangkap kawan sekerja.
kami bukan satu ofis yang sama tapi bonding sangat strong.
kami habiskan chambering sama-sama.macam macam perkara kami buat sama sama.
kalau dia menangis saya bukan sahaja yang tolong wipes her tears.
malahan menangis sama-sama jugak,hehe
tapi dia pon sangat-sangat busy woman.
pergi court sana,pergi court sini.
hehe.

masa saya bagi tau en.tunang saya ada dua pengapit.
he made me to choose either one,
which i cant choose.
so i just being silent

tapi beberapa hari lepas pengapit yang pertama 
bagitau, dia ada kerja dekat sabah on my wedding day,
rasa kecewa jugak,tapi saya okey,sebab dia memang sangat busy
Miss Nur, cuma boleh attend on 20 & 21/march/2013
tak pe lah sayang..i faham u busy :)

nasib baik lah ada pengapit lagi sorang nie.
kalau tak, alahai susah jugak kan.
sebab my sister, i dah assigned untuk handle another thing

Tapi bukan bermakna yang saya beza-bezakan,
pengapit 1 atau pengapit 2
it just both person sangat penting dalam hidup saya

hopefully lepas nie tak ada apa-apa masalah dengan bridesmaid
nanti nak belikan baju untuk pengapit saya nie,hehe

peplum dress maybe??

2 comments:

  1. nana masih tak decide nak pilih siapa jadi pengapit. MUAHAHAHA. lagi lah teruk kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nana: takpe,nanti dah dekat nana boleh start cari.saya kene prepare awal sikit sebab nak kena bagi baju kat pengapit tu.nanti tak sempat nak jahit pulak :)

      Delete

mompreneur

Assalamualaikum kesayangan. its me. right now.