shawl halfmoon shape

Salam Readers



Cubaan..

cubaann..

test 1..

test 2...

first time pakai shawl halfmoon shape..
tidak lah secantik lynda Roslan..
hui hui sangat jauh berbeza yee, dia sangat gorgeous..

sebab saya dah lambat masa nie..
nak pergi kenduri kahwin
tak sempat nak lilit macam lynda roslan, pakai sahaja lah



 first attempt..
nasib baik tak beli dekat radiusite itu.
hui hui.. macam tak berapa sesuai dengan saya lah..

Comments

  1. nampak sesuai ngn muka. sy ni xbeli2 lg shawl ni.
    psss: awat ada eye bag tu? sakit ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee~nampak sangat eh eye bag itu..
      camne nak ilang kan eye bag?

      Delete

Post a Comment

Popular Posts