Rumah Kami

Salam Readers



Belum kahwin lagi tapi dah ade rumah kami pulak?hehe
hujung minggu lepas en.tunang balik kampung,
sebab dia tak sihat, tapi bila dah balik rumah jadi sihat pulak :)

Tujuan utama keluar dating nie sebab nak cari perabot bilik saya,
tapi sebab frust tak jumpa yang saya berkenan di hati.
kami pergi cari barang untuk rumah kami pulak.

jauh betul beli barang kan, rumah sewa kami nanti dekat putrajaya.
tapi membeli barang dekat muar..
tak kisah lah yang penting kami dah save bujet beli barang nie.
banyak jugak lah duit yang kami dapat save.
dua barang nie dapat save dalam RM70.00
murah kan..hehe

kipas berdiri & rak tv

beli sikit-sikit & basic things dulu,
nanti nak pindah rumah tak lah banyak sangat barang kan
bila nak pegi ikea nie? nak membeli barang rumah kami lagi :)

Comments

  1. bestnye bile dapat soping barang umah..heeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah..bila en.tunang asyik sebut rumah kita, erk..rasa macam mimpi pulak :D

      Delete

Post a Comment

Popular Posts