Bunga Roset Untuk keluarga

Salam Readers


Bunga Roset untuk keluarga dah lama siap buat.
gigih saya siapkan dalam satu malam
dari mengunting kain felt sampai lah jadi bunga.

Kali nie, final
bunga roset yang dah siap tu saya tambah manik kristal.
Manik tu bentuk macam batu batu yang kita letak dekat baju.
saya tak beli pon manik tu.
tapi diberi oleh mak cik lebihan daripada bunga hiasan hantaran dia dulu.
saya tak kisah, orang nak bagi kan.
alhamdulilah rezeki


ada 40 set bunga roset
ada warna putih & oren


kadang-kadang macam alien pon ade bunga roset i nie,hehe
fully DIY by me 
happy!

ada lebih tiga bunga nie..
saya letak daun hijau lebih daun dulang hantaran.
lupe nak ambil gambar

dear family, i hope all of will love this.
nothing much from me. 
but it is sincere 
 
tak sabar nak tengok family pakai nanti.

Comments

Post a Comment

Popular Posts