kain pelikat lalala..kain pelikat lalala..

Salam Readers

Kain pelikat..lalala..kain pelikat lalala..
sila nyanyi lagu kain pelikat sekarang,hehe

kawan-kawan b2b yang best..
sesuai tak kalau jadikan kain pelikat sebagai hadiah/tanda terima kasih 
untuk saudara mara lelaki terutamanya pak cik-pakcik

kalau sesuai..saya ingat nak survey harga kain pelikat dekat mydin..
mydin jee? yee lah, bujet ketat tau.
mula-mula ingat nak bagi baju kemeja sorang satu.
kalau ade 2 orang pakcik jee boleh lah..
nie saya ada 15 pakcik okey..
haruslah terasa sesak nafas sikit

lagipun rasionalnya..
tak semua orang akan pakai baju yang kita bagi nanti.
sebab tak semua orang suka pakai kemeja kan.
nanti sayang jee, lagi-lagi kalau bagi kemeja yang jenama biase-biase
potongan 70% takut tak nak pakai pulak nanti,huhu

tapi kalau kain pelikat..
semua orang secara rasional, semua lelaki akan pakai kain pelikat kan??
untuk solat, paling tidak pon untuk pakai dekat rumah..
hehe

oleh itu, nak survey kain pelikat yang masih lagi mampu milik..
good idea?
or 
bad idea?

picture: fb mydin

Comments

  1. best2...kain pelikat dan kain batik evergreen...=)

    ReplyDelete
  2. kaen pelikat? i think untuk hantaran.. heheh tapi cm ok jek idea tuh... sbb semua lelaki akan pakai kaen pelikat tuh.. so... farah ase this is a good idea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. farah: hantaran en.tunang tak nak kain pelikat, nie nak bagi uncle2 yang ramai tu

      Delete
  3. okey je dear untuk pokcik2 kan... mesti dorang suka tau~ bole guna hari2 nanti~

    ReplyDelete
    Replies
    1. WE: susah nak puaskan hati sume orang dear :D

      Delete

Post a Comment

Popular Posts