Tuesday, January 8, 2013

Baju Untuk Keluarga

Salam Readers


Baju untuk saudara mara perempuan dah beli 
agak susah lah nak cari warna peach, 
kalau nak beli kain yang tak bercorak memang banyak,
banyak jugak lah kedai kami masuk..
tapi akhirnya kami beli dekat kedai yang pertama kami masuk

my mum yang pilih design dan corak nie
hehe, harap-harap mak cik -mak cik saudara saya suka lah
nak beli yang lagi best dan mahal saya tak ade bujet sangat 
beli bahan untuk buat baju untuk 8 pasang..


ini lah pilihan hati my mum untuk adik dan kakak-kakak dia


hasil mix and match bahan tadi
saya match kan dengan kain kosong warna peach
sebab nak dapatkan warna peach yang banyak,hehe

alhamdulilah, harga pun berpatutan..
tapi sebab saya dah niat nak belikan mak cik-mak cik baju
dapat 8 pasang dengan harga rm2++
 
okey,lepas nie kena belikan baju untuk cousin perempuan
baju untuk pakcik-pakcik, malam tadi saya dah kira ada 15 orang semuanya
macam rasa nak demam jugak lah bila kira ada 15 orang
bukan apa, tak nak ada yang berkecil hati, 
adik beradik sebelah ayah & adik beradik belah my mum
its ok,asalkan ayah & my mum puas hati
 

7 comments:

  1. wallah~ kaler sgt soft gitu..suka nya~
    awak sgt baik (^_^)
    hope semua terima dgn gembira..

    saya dulu, utk family sendiri je... itu pun duit mak.. nak support yg laen2, ramai sgt, xt'mmpu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pon harap semua orang akan happy..
      nak kahwin nie, duit keluar macam air dear..
      sabar jee lah :)

      Delete
  2. nice combination!! love it....

    ReplyDelete
  3. huhu..banyak kan keluar duit..ni dah kira utk baju keluarga...belas2 org jgak la..roughly budget pon 1k..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Qaseh Qistina: aah..susah payah rupanya nak kawen nie :)

      Delete
  4. Majlis saya 11 Feb 2013, baju family pun lebih kurang design dan warna macam ni.

    Semoga perancangan dan proses majlis kamu nanti berjalan lancar.

    ReplyDelete

mompreneur

Assalamualaikum kesayangan. its me. right now.