Selamat UlangBulan Yang Pertama Suami.

Salam Readers


dearest husband.
Hari ini genap sebulan usia perkahwinan kita.

 semoga kita akan sentiasa bahagia.
terima kasih kerana selalu menyintai & menyayangi saya.
 sentiasa bersama dalam senang dan mendengar segala keluhan.
terima kasih sebab menjadi suami yang sangat baik.

selamat ulangbulan yang pertama.
terima kasih en.suami.


ikhlas daripada:
*kasih sayang yang tidak berbelah bagi daripada isteri :)

Comments

  1. Dah sebulan berlalu. Cepatkan masa berputar. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nina: betul.sebulan rasa macam sekejap sangat :)

      Delete
  2. cantik sgt. happy anniversary :)

    ReplyDelete
  3. dah sebulan ye yunk?

    cepatnya masa berlalu..rasa mcm baru je tgk gmbr kamu n ikah kat fb aritu..

    selamat ulangbulan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks dear..
      aah dah sebulan..
      rasa macam baru jee busy2 pasal wedding..
      fikir baju.hantaran.huhu..awak tu gud luck tau
      nak datang ur wedding :) :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts