Review-Pelamin Nikah

Salam Readers
Mari baca entri pelamin nikah saya.
walaupun dah jadi pengantin tak baru lagi.hahaha
sebelum ini kan saya pernah buat entri nak buat pelamin nikah sendiri.
inilah hasilnya
sepatutnya jadi pelamin mini.tapi ikut ukuran ketinggian rumah.
dah jadi tinggi dan besarlah ruangan pelamin saya.
 tok kadi tengah tanya soalan.
rasanya masa nie tok kadi mintak ayah saya tanya saya.
"anakku sudikah engkau dinikahkan dengan si dia?"
hahaha.haruslah saya jawap saya sudi :P

suasana semasa nikah.
gambar ini OP yang ambil.
pelamin tu.sepatutnya saya duduk dekat atas stage.
tapi segan sebab ramai orang kan.
decoration yang saya gunakan semuanya recycle barang-barang yang saya ada.
sangkar.bunga dekat tepi pelamin.
payung lace.giant tissue flower.

pandangan pelamin daripada depan.

inilah hasilnya kalau sibuk nak diy pelamin nikah sendiri.
tapi saya sangat puas hati sebab dapat hasilkan pelamin yang saya nak.
 

Comments

  1. Serius cantik sangat pelaminnye... tahniah ye... ;)

    ReplyDelete
  2. sweet sangat ur mini pelamin nikah
    love it!!!

    ReplyDelete
  3. Cantik!! Rasa puas hati kn bila tengok hasil tgn sndiri.

    ReplyDelete
  4. cantik!!
    shida pon teringin nak buat sendiri tapi xmampu nk lakukan...
    cuba komen je mampu....

    anyway!pelamin awak comel n cantik!!!

    ReplyDelete
  5. awk cantik, pelamin cantik...semua nya cantik :-)

    ReplyDelete
  6. cantik je awak..in sya Allah sy nikah nnt pown kalo bole nk bt sendiri..xnk membazir..;)

    ReplyDelete
  7. Cantik sangat.. Hmmm.. Semua pun cantik.. Jelesnya.. :-)

    ReplyDelete
  8. cantiknye...pelamin cantik.bella lg cantik.thumbs up la dear. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts