Monday, April 8, 2013

aku terima nikah..

Salam Readers

petang sebelum malam nikah hujan lebat.
lebat sangat. hujan yang membawa rahmat.
Suami & Isteri
kami selepas nikah.
duduk diatas pelamin hasil DIY sendiri.
sangat bahagia :)

wiwit.say hye..
inilah en.suami saya. 

 Suami & Isteri
hasil sentuhan OP.
malam nikah principal OP yang datang.
saya suka hasil kerja dia.
terus ambil gambar atas katil.haha
kami yang asyik tersenyum malam tu.

hilang semua gemuruh en suami.
dua kali lafaz akad.sebab? saksi kadi kurang pendengaran.hehe
bila saya tanya masa masuk rumah nak nikah.nampak saya tak??
dia jawab.masa tu dah tak nampak saya lagi even
saya duduk dekat belakang dia.
lepas selesai nikah & sesi membaca lafaz taklik baru lah dia nampak saya.

alhamdulilah.
doakan kami bahagia.
 


18 comments:

  1. cntiknye dear..baju peach ke pink? suka la! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. miss Dilla: thanks dear.baju nie warna peach lembut :) :)

      Delete
  2. Masyaallah~ chantek sgt awak!!! love ur veil... make up pon chantek!! n awak pon chantek sgt!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. WE: wiwit..thanks dear hugs :) veil tu saya buat sendiri..
      masa nak pakai tu pun main letak jee,
      alhamdulilah it turn out to be ok :)

      Delete
  3. cantik la....warna di soft jer...hehe

    ReplyDelete
  4. Lawa + sweet + adorable. Semua ada.
    Congrats :)

    ReplyDelete
  5. Cantik warna bajuu.. tudung pun cute

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nina: hehe.thanks mix match baju nikah dgn selendang biasa..

      Delete
  6. santek santek santek... XOXO~!!!

    tahniah dear... moga bahagia hingga Jannah. aamiin..

    ReplyDelete

mompreneur

Assalamualaikum kesayangan. its me. right now.