Botol recycle

Salam Readers

First day bekerja setelah cuti yang panjang.
ok tak boleh tipu diri sendiri.
mood nak kerja belum ada.
bukak file.tutup balik.
buat kira-kira.
semak dokumen.
tutup.

lebih baik update blog kan.hehe

 sebab tak buat awal-awal kan.
macam ini lah sahaja hasil yang dapat.
sementara nak tunggu malam nikah
sempat lagi siapkan botol centerpiece nie.

gambar masa majlis untuk botol nie belum dapat jumpa lagi.
kalau OP ada ambil gambar. alhamdulilah.hehe

botol kicap dan botol sos.
:)

nanti saya update centerpiece majlis sebelah en.suami.
siap spray putih lagi.ambil idea isteri kan kan.
tapi at least dapat tengok depan mata.

Comments

  1. comellll botol2 tu..yang penting pink kaler ok~

    dear... cepat review ur wedding thingy :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. WE: nak letak peach & biru tapi dah tak sempat capai mana bahan yang ada lah,hehe

      Delete
  2. ini rajin.. boleh jd sumber inspirasi ni. hehe.. cpt update wedding nk tgk gambo el...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sara: hehe.hasil last minute macam inilah :P

      Delete
  3. Replies
    1. cik fadh: cubalah kos tak banyak.tinggal beli bunga jee :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts