Wednesday, April 17, 2013

Makan di Chucuk Chucuk, Melaka

Salam Readers

Mari update kisah makan-makan lagi.
tengok gambar-gambar dalam handphone.
baru nak update.

chucuk-chucuk? apakah.
saya pun baru dengar melalui en suami.masa tu masih lagi en tunang.
sama macam kita makan steamboat/yong tau fu.
tapi bezanya bahan-bahan tadi semua di cucuk pakai lidi satay.




gambar selepas habis makan.
ada tiga jenis sos yang disediakan.
kami pilih kuah kacang.barulah rasa lain sikit.

macam inilah.
gambar nie google image jee.
ada macam-macam pilihan.
google lagi.

untuk maklumat lebih lanjut.
try tengok fb mereka.

 Chucuk-Chucuk Halal Satay Celup
653 B, Jalan Delima 3,
Taman Bukit Melaka,
75450 Bukit Beruang,
Melaka

masa saya pergi suasana sunyi jee.
lagipun kedai nie satu baris dengan kedai makan cina.
tapi depan kedai ada macam medan selera.
so takdelah sunyi sepi sangat.

komen saya?
ok. biasa-biasa saja.



7 comments:

  1. fuyoooo.. macam steamboat aka yong tau foo.. fevret ever.. bhuahaha.. nyum nyum eh ? leleh ayaq liuq.. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. sara: sama macam steamboat,
      it just boleh pilih kauh kacang..
      feeling ala-ala hari raya klau ada ketupat :D

      Delete
  2. Replies
    1. comelkan..shud be cucuk cucuk.
      tapi nak komersil jadi chucuk chucuk kot :)

      Delete
  3. errrr....
    suka bg perut iera berkeroncong kan ...
    bagus2 ...
    nnt blk kg kt melaka boleh la cube ...
    kat area mn ni dear ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. iera boleh tengok sini:
      Contact
      Chucuk-Chucuk Halal Satay Celup
      653 B, Jalan Delima 3,
      Taman Bukit Melaka,
      75450 Bukit Beruang,
      Melaka

      Delete