Monday, April 15, 2013

Pengumuman..Pengumuman..

Salam Readers

Kawan-kawan b2b & ex-bride yang disayangi.
pengumuman.pengumuman.

sebab saya suka sangat buat DIY kraft & souvenier kahwin-kahwin nie.
walaupun dah kahwin tapi masih ada rasa nak buat DIY lagi.
huhu.masih macam sebelum kahwin.
tapi sapa pulak nak guna nanti??

makanya...

saya cuba untuk menghasilkan DIY untuk wedding stuff kepada sesiapa yang berminat.
hasil DIY akan diupdate daripada masa ke semasa.

SO
b2b & ex-bride
what say you?

bunga kristal
 bunga kristal siap kotak & reben
bunga stokin
bunga stokin
(warna boleh request)
satu pokok untuk bunga pahar.
mengandungi 50 kuntum bunga
bunga roset daripada kain felt.
warna & size boleh request
bunga roset semasa wedding saya.
boleh buat bunga roset untuk keluarga.
bunga tangan daripada kain felt.
boleh request size,warna,manik
bunga tissue.
sesuai digunakan untuk hiasan pelamin,
bunga pahar.
warna,saiz,jenis bunga boleh request.

saya akan update hasil DIY daripada masa ke semasa.

sebarang pertanyaan?
sila lah komen entri ini :)
ataupun emel saya cintajasmine63@gmail.com

No comments:

Post a Comment

mompreneur

Assalamualaikum kesayangan. its me. right now.