Monday, April 15, 2013

favourite MUA

Salam Readers

kali ini saya nak review MUA masa wedding saya.
first time kami berjumpa adalah masa nak makeup.
his lovely & miracle touch untuk masa majlis bertandang.

saya suka.

 sebelum dan selepas.
alahai.alahai.
segan pulak tengok muka sendiri.



untuk b2b yang masih tercari-cari MUA untuk wedding day.
especially those dekat-dekat area Batu Pahat,Muar or Melaka.
saya sangat recommend this MUA.
En. Shukor B Choo
he is very friendly & using branded makeup brand.
rate harga pon affordable.

boleh tengok fb beliau:
syuk haikal

or follow dekat instagram beliau.

hehe.dia nak makeup saya lagi??.
kena lah tunggu next event yang kena makeup-makeup kan.

7 comments:

  1. Comelnyaaaa.mcm penyanyi pompuan y nyanyi lagu apo konoi ejangg... hehe. Lupa nama. Apa ntahhh

    ReplyDelete
  2. cantik sgt...semua pic kawin cntk2..seronok tgk...:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks ayong. surely nanti wedding ayong pon tau :)

      Delete
  3. cantik dia bentukkan tang kening tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. fifi: hahaha.dari takde kening tibe2 ade kening :D

      Delete

mompreneur

Assalamualaikum kesayangan. its me. right now.