Wednesday, April 17, 2013

First baby step.

Salam Readers

Sejak berkahwin belum pernah buat entri pasal rumah kami.
sibuk dengan hal yang lain-lain saje kan.

kali pertama menjejakkan kaki kerumah kami selepas berkahwin.
selepas 6 hari majlis akad nikah.
perasaan saya? haruslah bercampur campur.
teruja,happy,bahagia,sedih sikit sebab away from family.
mengada-ada sangat kan padahal lepas nie pon duduk dengan parents saya lagik.

ok.sampai depan rumah en suami suruh saya pejam mata.
sampai lah dia bukak kunci,bukak pintu.
saya rasa dah macam masuk rancangan house makeover pulak tau.

neves.
neves.
hai lah en suami.

surprise! boleh bukak mata sekarang.
first perkataan yang keluar daripada mulut saya.
bila bie buat semua nie????!!!

pusing-pusing keliling rumah.
rumah ada astro? alahai mesti sebab isteri selalu komen nak astro kan.
wah.nampak tak reaksi exsited tu??
kombinasi warna cat yang sama macam he told me before.
cuma saya jee yang selalu lupa apa aktiviti en suami.
bersusah payah cat rumah. sampai demam,huhu

alhamdulilah.
en suami dah lengkapkan rumah nie sebelum saya masuk.
terima kasih en. suami.

saya sayang awak.
sangat-sangat!

terima kasih.
walaupun si isteri cuma pulang kerumah setiap hujung minggu.
:)

No comments:

Post a Comment

mompreneur

Assalamualaikum kesayangan. its me. right now.