Tuesday, December 18, 2012

Vitamin C ~ kehabisan stok

Salam Readers


Kehabisan Stok Vitamin-C
  Siapa ada jual ??
Siapa ada stok vitamin c???
saya tak menjual vitamin C tapi saya yang dah kehabisan stok vitamin C
Saya start makan vitamin C sejak sebulan yang lalu..
sekarang dah kehabisan stok..


Vitamin C-Shaklee

Kesan pengambilan Vitamin C shaklee:
1.Kulit saya rasa sihat
2.Kulit muka saya kurang berminyak
3.Kesan daripada gigitan nyamuk senang nak hilang
saya jarang ada jerawat tapi sejak ambil vitamin c shaklee 
4. memang jerawat tak ade langsung
5.tekstur kulit jadi sekata dan tidak kering


tapi sayang vitamin c shaklee cuma akan restock april tahun 2013
Lama sangat lah
masa tu dah lepas kawen Pun..
baru jee bercadang nak dapatkan kulit & 
kesihatan yang baik masa kawen nanti..
Bukan bermaksud cantik masa kawen jee nanti,
tapi kalau bulan 4/2013,
lama sangat lah
sayang oo sayang

mungkin saya kena bertukar kepada vitamin C jenama lain

sesiapa ada cadangan kepada saya
saya amat mengalu-alukan,hehe




2 comments:

  1. Replies
    1. ana: hehe telur macam leceh jee,
      nanti abes telur kat umah tu :)

      Delete

mompreneur

Assalamualaikum kesayangan. its me. right now.