suami di hari ahad.

Salam Readers

di pagi ahad yang sesuai untuk bermalas-malas.
tibe-tibe terdengar bunyi blender dari dapur rumah.

aish.cerita misteri ke ape nie??
 hahahaha.

yee lah si isteri tengah sibuk tengok cite dekat tv.
siapa pulak dekat dapur??
siap fikir lagi ade ke benda yang boleh diblend kat dapur tu??
 hehehe.

rupanya si suami yang sangat rajin.
blend susu dengan kurma untuk isterinya.
sebab dia kesian si isteri muntah lepas breakfast.
terbaring jee.

bila tanya tau ke ape khasiat kurma dengan susu nie?
dia tak tau..
ikut gerak hati.pernah terbaca dekat internet.
tapi tak baca sampai habis kelebihan dia.

tak ape lah en suami.
terima kasih sebab susah-susah blend susu dengan kurma untuk isteri nie.
isteri rasa terharu.
suami romantik betul.
hehehe.
 i love u
 

Comments

  1. mihmihmih. lomantiknya diaaaaa.... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi..
      tu lah tapi dia baca info khasiat susu blend dgn kurma tak abes..
      romantik spontan kot :)

      Delete
  2. alololo so suweeettttttt... baek hati sgt okey!
    take care ye dear~

    ReplyDelete
    Replies
    1. WE: hehehe..caring..
      unpredictable :)

      Delete
  3. caring suami dia..
    untung2..

    take care ye!

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik hani: hehehe.
      husband thank you :)

      Delete
  4. bestnya.....

    baru2 ni suh hubby cari kurma sbb stock kat umah dh hbis... kemain jawab dia "Belum musim"... adooyaiii~

    ReplyDelete
    Replies
    1. adoii..kurma kat malaysia nie setiap masa ada musim dekat supermarket kan,huhu

      Delete
    2. 2 laa pasal... geram je dengar jawapan dia tu... hahaha

      Delete

Post a Comment

Popular Posts