Pelamin Nikah

Salam Readers

Sambungan untuk entri pelamin nikah sebelum nie.
 belum siap sepenuhnya.
tapi backdrop dah nampak bayang.

rasa happy dan puas hati.
sebab dapat buat apa yang kita nak.
tapi ada perubahan sana dan sini.
sebab kadang-kadang yang kita rancang tak boleh direalisasikan pulak.
hehehe.

mari kita lihat progress pelamin nikah ini.


saya pasang tabir kain warna putih.
kemudian pasang kain warna peach lembut
saya gunakan 3 keping kain warna peach untuk 3 meter.

perhatian yee.
bakal pengantin dah tak boleh panjat-panjat tangga nie.
suruh mangsa lain pulak,hehehe.
kemaskan langsir tadi.
test ikat satu-satu macam ikat langsir.

giliran langsir warna biru lembut pulak.
yeay..semakin nampak hasilnya.
 
apa benda yang gebu-gebu nie?
ini bunga tissue untuk letak atas pelamin tadi.

hasilnya?
hee,kita tunggu hari kejadian
:)
 


 

Comments

  1. OMG..trial pon dah cun okey!!! rajin sgt diy... :)

    ReplyDelete
  2. wahhh ...
    da nmpk bayang da pelamin
    heee... jgn lupa tunjuk outcome nnt ..

    p/s : jgn sesekali panjat @ cuba nk memanjat ye bakal pengantin

    ReplyDelete
  3. wow...mcm cantik la combine warna tue...

    ReplyDelete
  4. tgk yg belum siap pn dah cantik ni..

    ReplyDelete
  5. Seriusly cantiklah combination color pelamin tu... semua soft... tak sabo nak tgk outcome...

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. cantik pelamin..nak tanye camne awak hangging kain kt besi tu gune staple gun or pin?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts