Saturday, March 23, 2013

Save the Date

Salam Readers




Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan rasa penuh kesyukuran kehadrat Allah S.W.T

Saya  dan Keluarga dengan rasa rendah diri dan 

penuh harapan mempersilakan dan menjemput 
Semua rakan-rakan yang mengenali diri saya…

Ke Majlis Walimatul Urus Saya dan pasangan
Tarikh : 23.03.2013 / 11 Jamadilawal 1434 (Sabtu)
Jamuan Makan : 11.00 AM - 5.00 PM
Lokasi : No.5, Kg Serom 8, Sungai Mati, 84410 Ledang, Johor


Semoga kehadiran anda memeriahkan lagi majlis kami serta diberkati Allah S.W.T....

23 comments:

  1. Replies
    1. Diyana: alala..takpe lah doakan saya bahagia dari jauh eh dear :)

      Delete
  2. Selamat menempuh alam perkahwinan..akak doakan semuanya berjalan lancar dan diberkati oleh Allah Swt.

    ReplyDelete
  3. tahniah bella :)
    sy doakan awk dr jauh yea..
    hopefully semuanya bjln lancar..inshaaAllah

    ReplyDelete
  4. congrats dear!
    seronok saya tengok post kali ni ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih dear, jemput datang tau :)

      Delete
  5. Semoga di permudahkan segalanya bella. Congrats n advance :)

    ReplyDelete
  6. Congrats sis! tp fiqa xdpt dtg sbb jauh heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Feyqa: thanks...ala jauh eh? takpe2 doakan semoga selamat semuanya :)

      Delete
  7. taniah dear....

    jemput singgah ke blog shida...
    hhtp://rashidahazran.blogspot.com

    done follow u....n sudi2kan la follow saya jugak...thanks

    ReplyDelete
  8. salam :)

    maaf nak tumpang tanya, ini kad yang tempah dengan LH Design tu la ye? comelll. ingat nanti nak buat cenggini jugak kad :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik yaya: yup tempah dengan LH creative..kad bujet nie,hehe

      Delete
  9. tahniah. selamat pengantin baru :)

    ReplyDelete
  10. Tahniah puan bella yg comel. :) Semoga kekal bahagia hingga hujung nyawa.

    ReplyDelete
  11. salam perkenalan.....cantik color tema awak....selamat pengantin baru yer n selamat menjalani alam rumahtangga....

    jemput singgah blog eika yer...mak budak baru belajar menulis

    http://atikarafina.blogspot.com/

    ReplyDelete

mompreneur

Assalamualaikum kesayangan. its me. right now.