Save the Date

Salam Readers




Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Dengan rasa penuh kesyukuran kehadrat Allah S.W.T

Saya  dan Keluarga dengan rasa rendah diri dan 

penuh harapan mempersilakan dan menjemput 
Semua rakan-rakan yang mengenali diri saya…

Ke Majlis Walimatul Urus Saya dan pasangan
Tarikh : 23.03.2013 / 11 Jamadilawal 1434 (Sabtu)
Jamuan Makan : 11.00 AM - 5.00 PM
Lokasi : No.5, Kg Serom 8, Sungai Mati, 84410 Ledang, Johor


Semoga kehadiran anda memeriahkan lagi majlis kami serta diberkati Allah S.W.T....

Comments

  1. Replies
    1. Diyana: alala..takpe lah doakan saya bahagia dari jauh eh dear :)

      Delete
  2. Selamat menempuh alam perkahwinan..akak doakan semuanya berjalan lancar dan diberkati oleh Allah Swt.

    ReplyDelete
  3. tahniah bella :)
    sy doakan awk dr jauh yea..
    hopefully semuanya bjln lancar..inshaaAllah

    ReplyDelete
  4. congrats dear!
    seronok saya tengok post kali ni ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih dear, jemput datang tau :)

      Delete
  5. Semoga di permudahkan segalanya bella. Congrats n advance :)

    ReplyDelete
  6. Congrats sis! tp fiqa xdpt dtg sbb jauh heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Feyqa: thanks...ala jauh eh? takpe2 doakan semoga selamat semuanya :)

      Delete
  7. taniah dear....

    jemput singgah ke blog shida...
    hhtp://rashidahazran.blogspot.com

    done follow u....n sudi2kan la follow saya jugak...thanks

    ReplyDelete
  8. salam :)

    maaf nak tumpang tanya, ini kad yang tempah dengan LH Design tu la ye? comelll. ingat nanti nak buat cenggini jugak kad :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik yaya: yup tempah dengan LH creative..kad bujet nie,hehe

      Delete
  9. tahniah. selamat pengantin baru :)

    ReplyDelete
  10. Tahniah puan bella yg comel. :) Semoga kekal bahagia hingga hujung nyawa.

    ReplyDelete
  11. salam perkenalan.....cantik color tema awak....selamat pengantin baru yer n selamat menjalani alam rumahtangga....

    jemput singgah blog eika yer...mak budak baru belajar menulis

    http://atikarafina.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts