Bunga tissue Besar

Salam Readers

Berjaya jugak.
sebelum ini pernah buat.
tapi kali ini buat saiz yang besar terus.

masih lagi menggunakan tissue sebagai material.
masa bertunang dulu saya guna kertas crepe.
tapi tak kan nak gunakan material yang sama kan.
nanti orang cakap saya takde idea lain pulak.huhu

saya guna kertas tissue saiz macam dekat kedai makan tu.
dan sengaja pilih warna putih.
 belum kembangkan lagi..
eh sesuai ke letak perkataan kembangkan?hehe
sebab nanti bila dah naikkan & kembangkan bunga nie.
kena ada banyak space.so to be safe nanti masa nak pasang baru.
kembangkan bunga tissue ini.

cara-cara nak buat?
dah pernah share sebelum ini.
ambil tissue beberapa helai.
lipatkan.ikat menggunakan dawai halus.gunting tepi tissue tersebut..
dah siap

kita tunggu hasilnya :)

Comments

  1. Replies
    1. pakai tissue macam kat kedai makan tu..
      bentuk segi empat..beli dkt kedai runcit,hehe

      Delete
  2. Replies
    1. Nina: hehe.nanti kalau tak pelamin tak berbunga..kena buat jugak :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts