Sesuatu perkara yang dipanggil dugaan

Salam Readers




~Happy Family~



Mungkin belum ada rezeki saya lagi..
Belum ada rezeki nak dapat kerja lain..
Mungkin saya kena jadi seorang peguam selama-lamanya..
Mungkin dugaan orang yang nak berkahwin..
Entahlah..
Tapi saya percaya semua ini dugaan..
Susah jugak nak buat-buat tak rasa sakit hati bila tak dapat kerja baru nie,
Susah nak positif kan diri sendiri balik..

Tapi saya percaya mesti ada hikmahnya semua ini..
Mungkin saya akan mendapat kerja yang lebih baik dan tempat yang lebih baik daripada sebelum ini..
Sabar dan teruskan berdoa & berusaha :)

Selepas kahwin nanti saya kena ikut bakal suami..
Saya pun dah janji dengan dia..
Tapi belum rezeki lagi untuk dapat kerja yang dekat dengan dia..
Mungkin saya perlu hargai saat-saat dengan keluarga sebelum bergelar isteri..
Alhamdulilah saya sangat bersyukur dengan apa yang ada :)

Setiap hari ibu akan masakkan bekal untuk saya :)
Setiap hari ayah akan belikan nasi lemak kegemaran saya :)
Setiap hari saya sangat bahagia :)
B.E.R.S.Y.U.K.U.R




Comments

  1. kadang2 bila kita mengharapkan rama2, Allah bagi kte kepompong.kte merungut tanpa sedar kepompong tu akan jadi rama2 yg lebih indah.insyaAllah dear...setiap yg terjadi ada hikmah yg tersendiri.semoga kamu kuat menempuhi dugaan.insyaAllah. :)

    ReplyDelete
  2. Untuk sekarang ini semua dugaan. Nanti bila dah selesai semua masalah, kita akan rindu setiap dugaan yang datang. Percayalah.

    *Dugaan tu lah buat kita lebih kuat di masa akan datang. Sabar ye. InysaAllah ada rezeki kamu. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts