Wednesday, May 21, 2014

Happy Mothers Day

Salam Readers

Selamat Hari Ibu.
Buat semua mama.ibu.mak.mumy.ummi semua.
walaupun dah lambat nak wish.
tapi bagi saya hari-hari pon hari ibu.

tahun ini diri sendiri dah sambut hari ibu.
tapi yang paling terkesan dalam hati nie.
sambut hari ibu jauh daripada ibu yang tersayang.
rasa sedih sebab tak dapat sambut sama-sama.
sejak berkahwin dan duduk jauh daripada keluarga.
ada banyak yang kita miss.
ada banyak perkara yang kita rindu.
ada banyak yang bersarang dalam hati.
maksud saya. rasa rindu tu..

saya sangat hargai jasa ibu yang dah mengandungkan saya.
melahirkan.membesaerkan dan mendidik saya sampai 
saya sendiri dah jadi ibu kepada anak sendiri.

rasa nak balik kampung peluk ibu kuat-kuat.
let her know how much i miss and luv her.

tapi 
kena tunggu end of this month baru boleh balik kampung.
owh.saya sangat rindukan ibu saya.


14 comments:

  1. Assalamualaikum, saya blogwalking kat sini, jemput singgah ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer.. :)

    ReplyDelete
  2. Gabung yuk di Jejaring Sosial yang bisa menjadikan Anda sebagai manusia produktif. Karena Anda bisa:
    1. Membuat artikel & blog sendiri dengan mudah. Semuanya bisa terkumpul rapi dalam profil Anda dan bisa mudah dibaca semua.
    2. Membuat toko Online Anda sendiri karena ada Iklan baris yang bisa Anda manfaatkan buat toko Online Anda sendiri.
    3. Membuat acara" penting untuk dibagikan ke semua anggota
    4. Mengunggah lagu bagi Anda yang ingin share lagu favorit Anda, atau ingin menampilkan lagu Anda sendiri.
    4. Mengunggah gambar dalam 1 folder, bisa untuk jualan Anda, bisa untuk mengumpulkan foto Anda, dll.
    5. Bisa mengumpulkan video kesukaan Anda untuk dibagikan kepada orang lain.
    6. Update status dan profil juga tampilannya bagus.

    Yuk gabung sekarang juga di www.kumpool.com
    Kumpulkan komunitas Anda dalam Kumpool

    ReplyDelete
  3. Saya jadi ibu bulan julai hari tu, dah lepas dah hari ibu masa tu hahaha

    ReplyDelete
  4. follow balik blog dan google+cik anggurdan like facebook blog cik anggur di http://inibelogcikanggur.blogspot.com terima kasih

    ReplyDelete
  5. Salam kenal! Saya dari team Kumpulbagi.
    Jika Anda mau share dan download files dengan gampang kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
    Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
    Coba servis kami tanpa registrasi:)

    ReplyDelete
  6. selamat hari ibu
    http://ramuantradisionalkita.com/pengobatan-tradisional-hivaids/

    ReplyDelete
  7. selamat hari ibu..
    follow back :)
    noorhaserdayu.blogspo.com

    ReplyDelete
  8. salam kenal mbak, ijin share
    http://obattradisionalacemaxs.net/obat-tradisional-gondok-beracun/

    ReplyDelete
  9. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  10. mmmmm jadi ibu ni memang satu tangungjawab besar dah jadi ibu baru kita faham kenapa ,bagaimana bila..semuanya ibu uruskan..Ibu boleh jadi anak 10 orang tapi anak 10 belum tentu boleh jaga ibu seorang...

    ReplyDelete
  11. tahun ini diri sendiri dah sambut hari ibu.
    tapi yang paling terkesan dalam hati nie.
    sambut hari ibu jauh daripada ibu yang tersayang.
    rasa sedih sebab tak dapat sambut sama-sama. Дорогие индивидуалки сексраком Знание и сила человека одинаково совпадают.
    - индивидуалки, шлюхи, путаны. На нашем сайте sex-ra.com представлены анкеты лучших проституток Киева Милашка Аня хочет продать свое тело звоните! Отвечаю сама.

    ReplyDelete

mompreneur

Assalamualaikum kesayangan. its me. right now.