Tuesday, December 4, 2012

White Studio Kami

Salam Readers


Percuma-Percuma
ingat lagi tak dekat entri ini?


Akhirnya, En. Tunang dah dengar suara hati saya,hehe
En.Tunang dan saya dah redeem free voucher yang kami dapat..
Semalam 03-12-12, awal-awal pagi kami dah sampai depan pintu AR STUDIOS,
menunggu kedai bukak, sebab lepas sesi nie, en.tunang nak rushing balik kl semula..
Nasib lah kerja jauh kan.

Kami pilih untuk pakai baju warna putih dan jeans,
nak pakai tudung warna ape pon en.tunang yang bagi idea,
saya ikut sahaja :)
mencuba untuk menjadikan sesi ini yang paling simple,
sebenarnya kami nak ikut macam cerita 'aku terima nikahnya', 
babak nora danish & adie putra main lukis-lukis guna kaler warna..haha
tapi sebab studio tu bukan kami yang punya, amik sikit-sikit jee laa..
nanti kena reject pulak idea kami dengan OP tue,

OP yang amik gambar kami nama dia en. ekhsan,
orang nya friendly dan banyak bagi kami guide nak pose macam mana,
tibe-tibe masa dia ambil gambar sempat lagi berangan,
 macam mana laa kalau artis buat photoshoot..
nasib lah kami bukan artis,haha
Boleh keras nak senyum nie..

wah, panjang pulak saya membebel kan..
jom tengok serba sedikit gambar white studio kami 




I LOVE U en.tunang
Happy 3rd Month Engagement Anni 
Another 3 months to go..

setiap kali tengok rasa gambar nie sweet pulak,haha
perasaan kan saya nie,hehe

9 comments:

mompreneur

Assalamualaikum kesayangan. its me. right now.