Tuesday, December 4, 2012

Kasut Kahwin

Salam Readers




Dalam hati memang dah ada yang berkenan,
Asyik teringat- ingat dekat kasut tu..
alangkah bahagia kalau dapat


hajat hati nak pakai masa majlis resepsi nanti
warna mestilah contras/berbeza dengan wedding dress
barulah orang akan nampak kasut kahwin saya nanti,hehe



BROWN/NUDE

kasut idaman hati saya hampir sama dengan design kasut ini
tinggi pon lebih kurang macam ini,
 tapi dengan harga yang lebih murah lah,hehe
lepas majlis boleh pakai pergi kerja kan,


 
 



RED/SHOCKING PINK

Warna merah idaman hati..
shocking pink pon cantik jugak..
tapi merah lebih sesuai dengan wedding dress nanti..
tibe-tibe rasa seksi masa try kasut warna merah nie
masih lagi brand yang sama, dan harga yang lebih murah sedikit daripada warna brown/nude tadi





kasut idaman saya tu,depan dia ade pleat atau lipatan macam kasut nie.
sebenarnya, saya cuba banyak warna,
hitam, coklat, merah, pink
semuanya cantik


tapi bila pandang muka en.tunang..
dah tahu jawapan dia..
tinggi sangat nanti i akan nampak sama tinggi dengan dia
walaupun en. tunang memang dah tinggi lebih-lebih dari saya nie,
tapi kena lah bertolak ansur kan..
banyak masa lagi mungkin saya akan jumpa dekat tempat lain..
mungkin lebih cantik..dan mungkin en.tunang akan bermurah hati membayar untuk saya..


Tapi..
kalau lepas kahwin pon,
saya nak beli jugak kasut macam design kat atas tue,
hehe..
they look perfect dekat kaki i,
murah,selesa,nampak hebat
hehe


lupa nama kedai,
lupa nak ambil gambar,
semua pon lupa bila dah excited kan,

sumber gambar: google

6 comments:

  1. sy pon tengah carik kasut ni... susah jugak nak cari yg berkenan..hehe

    salam perkenalan dr sy..:) *myne~

    ReplyDelete
  2. sme la kite. sy kalo xdpt sesuatu brg tu akn sentiasa la tbyg2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dah sampai tahap terbayang2 rasanye memang kena beli kan! hehe

      Delete
  3. tinggi nye..

    nih kLw pijak tanah nih mesti terbenam. hikhikhik
    Sya sLaLu pk cm2.sbb 2xminat heeLs.sbb penah skaLi time office, kuar mkn dgn colelague skaLi dpn kedai 2tanah Lembik, terbenam heels.siap tercampak! hoho. mmg xpakai da skang nih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe,ala kesiannya sampai tercampak? saya pon penah kena gak terbenam heels dalam tanah tu..kesian heels tu kena lumpur..

      Delete

mompreneur

Assalamualaikum kesayangan. its me. right now.