Wednesday, October 31, 2012

Lipat Baju??

Salam Readers











Pengalaman melipat baju melayu depan bakal mak mertua..
Betul-betul nervous tau..ingat senang ke nak lipat baju depan bakal mak mertua..
Benda yang selalu buat tapi bila orang tengok kita buat..alahai serba tak kena rasanya,
Masa malam kejadian saya hantar makanan raya haji dekat rumah encik tunang..
Encik tunang pulak nak tunjuk baju melayu untuk dia jadi pengapit bulan depan..
Setelah puas membelek-belek dan sesi komen-komen dekat baju melayu tadi,
kena lah lipat balik nak simpan dalam kotak dia kan..

1...

2.....

3.......











Saya berdoa dalam hati..
Mak cik sila lah masuk dalam dapur saya nak lipat baju nie..
Tapi doa saya tak dimakbulkan,
kena lah lipat baju melayu tadi seperti keadaan asal dia kan..
di depan atau lebih dekat..disebelah bakal mak mertua..
ok lah..saya lulus ujian tadi :)











No comments:

Post a Comment

mompreneur

Assalamualaikum kesayangan. its me. right now.